lauantaina, heinäkuuta 15, 2006

 

Hirmu tuuli

Merellä oli mojova tuuli. Kävin uimassa ja veneilemässä. Olisi melkein voinut hakea lainelaudan ja surffata. Melkein.

Ajauduin keskusteluun Ilonan kanssa. Ilmeisesti maailmalla oli tapahtumassa kaikenlaista. En nähnyt sen varsinaisesti koskettavan minua. Tämän vuoksi olin kuulemma itsekeskeinen. Kysyin, mitä minun sitten pitäisi tehdä. Vastaus ei ollut kovin selkeä. Ilmeisesti minun pitäisi olla enemmän huolissani, tai oloni pitäisi olla pahempi tai jotain. En käsittänyt, miten minun hyvä oloni muka haittaa ihmisiä tuhansien kilometrien päässä. Varsinkin kun asiat ovat sellaisia, joille en konkreettisesti voi tehdä mitään.

Jaana saapuu huomenna Turkuun. Häntä on onneksi helpompi ymmärtää.

Comments: Lähetä kommentti



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?