perjantaina, heinäkuuta 14, 2006

 

Ping

Pitkän tauon syynä oli kesälomani. Olen ollut epätavallisen kaukana tietokoneista, tai ainakin verkoista. Sen asemasta olin perheeni kanssa Lapissa juhannuksen jälkeen. Siellä oli hirveästi ötököitä.

Sitten Alec ilmaantui seudulle. Vietin hänen kanssaan ranta- ja mökkielämää. Olin sanonut hänelle jo etukäteen, ettei tässä maailmankolkassa voi oikein surffata. En vaan tainnut oikein päästä läpi. Onneksi muutakin puuhaa oli. Ja Alecin patentoitu viehätysvoima ja "exotic New Zealander boy" -repliikki takasivat hänelle ystäviä. Minäkin tahdon opetella puhumaan ihmisille tuolla tavoin.

Muutama päivä sitten saatoin Alecin lentokoneeseen. Hän lähti takaisin kotimaansa talveen. Minä käväisin Konemetsässä. Siellä oli enimmäkseen kivaa. Kuitenkin kävi ilmi, että kaikki eivät osaa juhlia selvin päin. Minulle tuntematon tyttöparka oli ilmeisesti kuollut yliannostukseen. Vähän hyytävää. Onneksi en tajunnut mitä oli tapahtunut ennenkuin lähellä festivaalin loppua.

Tämän viikon olen sitten ollut taas työssä. Tietokoneet piipittivät onnellisesti minut nähdessään.

Comments: Lähetä kommentti



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?